جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:گروه های منتخب مرحله اول جشنواره سرود فجر در اسفندماه امسال به اجرای سرود خواهندپرداخت.

سردار طهماسبی  گفت: امسال نخستین جشنواره سرود فجر در استان زنجان برگزار شد و در مرحله اول این جشنواره ۱۰ گروه، به عنوان گروه‌های منتخب انتخاب شدند که به اجرای سرود خواهند پرداخت.

او می گوید: گروه سرود غدیر به مربیگری اکبر رفیعی از سلطانیه، گروه سرود حاج قاسم سلیمانی با مربیگری اصغر قره‌جه‌لو، گروه سرود شهید هادی به همراه مربی خود محسن بابالویی، گروه سرود کریم اهل‌بیت به همراه مربی علی ملکی و گروه سرود رهپویان وصال به همراهی مربی خود علیرضا اسکندری پنج گروه از گروه های منتخب نخستین مرحله اولین جشنواره سرود فجر استان زنجان هستند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: گروه سرود دارالقرآن زنجان به همراه ابوالفضل وفا به عنوان مربی، گروه سرود کریم آل طه با مربیگری علیرضا تقیلو، گروه سرود رهروان ولایت با همراهی محمدعلی اسدی از خرمدره به عنوان مربی، گروه سرود ولایت با مربی گروه علی کرمی از خرمدره، و گروه سرود علم‌الهدی که محمدحسین بابایی مربی آن است نیز ۵ گروه دیگر از ۱۰ گروه منتخب مرحله اول این جشنواره هستند.

او می گوید: گروه‌های منتخب هفته بعد اجرای زنده خواهند داشت تا سرانجام یک گروه به انتخاب هیئت داوران، چهار گروه به آراء مردمی و یک گروه نیز برای بازخوانی سرود انتخاب خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.